feb
1

Annyi mindent szeretnék belesűríteni a beszámolómba, hiszen jópár nap eltelt az utolsó bejelentkezésem óta, és leszögezném ismét, nem link voltam, csak netes gondok adódtak:-)

29-én, csütörtökön volt egy hónapos a diétám, egy nagy centizéssel és mérlegeléssem ünnepeltem:-)

A mérlegelés nem volt túl bíztató (96,1), eléggé stagnálósra vettem a figurát, ám a centizésen még magam is elcsodálkoztam, olyan szuper eredményt mutatott.

mell: 122 (-4 cm)

derék: 94 (-6 cm)

csípő: 114 (-7 cm)

comb: 63 (-1 cm)

vádli: 44 (-1 cm)

Próbáltam ugyanott mérni mindent, ahol korábban, évek óta ugyanott mérem magam.

A zsírszázalék is nagyon szépen alakul.

zsír: 37,6 (-0,8%)

víz: 40,2 (+0,6%)

Abban viszont link voltam, hogy nem jegyzeteltem le gondolatokat, sőt, a kajálást sem.....az étkezést egyébként betartottam, de a mennyiségekkel lehet kicsit elcsúsztam, erre fogom a jelenlegi stagnálást. Mindenesetre kerek -5,5 kg a súlycsökkenés egy hónap alatt. Edzeni kétszer voltam egy héten, legutóbb csütörtökön, és már átmerészkedem a másik terembe is, nemcsak a kardión nyomom:-)

Folyamatosan ájuldozom rajta, hogy mennyire kevés calóriát lehet elégetni rettentő sok munkával (pl legutóbb 8 km bicikli, 1,5 elipszis, 2 perc futás, 5 perc lépcsőzés kb 3-400 cal. elégetésére volt elegendő)

A napi kajákat írom tovább természetesen és mostantól jöhetnek a napi bejegyzések is.

jó fogyást mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr68915612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.02.01. 14:46:55

kcal-info.extra.hu/kaloriaszamlalo.php
inkább ezt használd :)egy átlagos gép kalória számlálója egy 55-60 kliós ember kalória fogysztását számolja ......... minél nehezebb valaki annál több kalóriát éget el:) az edző akivel konzultálni szoktam ő mondta:)
a másik a sifutánál találod az elipszis trénernek megfelelő kalória égetést :) jó hogy itt vagy újra

fogyikonyha 2009.02.01. 19:41:30

Dejó, végre! Ügyes vagy hogy tartottad magad, és gratulálok az eredményekhez:)

masika 2009.02.02. 11:34:21

Dundolkának adunk egy pipát jól mondta az edzője!
Egyébként a kalóri számlálása géppel baromira felesleg, ha napi szinten legalább 1 órát kardiózol tisztességesen, jó intenzitásal akkor minden ok! Próbálj meg legalább heti 3x lemenni edzeni. Tudom gyerek mellett baromi nehéz!
A súlyzós edzéssel pedig egyenlőre óvatosan, kis súllyal sokat csinálj!
Egyébként pedig ügyes vagy!
süti beállítások módosítása