feb
4

Harmincpáradik nap

| Szerző: updatefogyok | 11:38 pm

Reggel a Csak csajok helyett megcsináltam a Capoeira 1. aerobic részét, régen sokszor tornáztam erre, tetszenek  a gyakorlatok. Utána mégiscsak ráálltam a mérlegre, pedig megfogadtam, hogy nem fogok, és ruhátlanul 95,8 kg mutatott:-)) általában ha valaminek örülök, akkor többször is ráállok, de mikor megint ráálltam már 96,4 volt, úgyhogy többször inkább nem álltam rá, hanem telefonáltam pasinak, hogy legyen szíves hozzon  a mérlegbe elemet.... közben óriási a pakolás nálunk és rábukkantam a régi kis fekete noteszre (ami egyébként egy Harry Potterres jegyzetfüzet) régen ebbe jegyeztem fel fogyásom idején az eredményeket. Tanulságos, holnap írok majd róla! 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr99923518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.02.05. 12:50:44

Nagyon ügyes vagy, és milyen jól nézel ki a lenti képen! Gratulálok! Látványos a fogyás!
süti beállítások módosítása