feb
6

Már ennyi ideje tart a fogyim....ennek megkoronázásaként ma hárman is megjegyezték, hogy milyen látványosan fogytam. Igaz, mindannyian régen nem láttak már, így nekik nem csak ez a közel 6 kiló minusz tünhetett fel, hanem már az előző átalakulás is. De a lényeg, hogy jól esett.

Reggel 95,9 kg voltam, egymás után háromszor is ugyanennyit mutatott  a mérleg.-) Igaz tegnap nem is nagyon ettem, estére meg olyan migrénem volt (már megint) hogy a vacsit is kihagytam. Reggelre pedig női problémáim adódtak:-)) Máskor ilyenkor falási rohamaim vannak, de ma is elég kómásan éreztem magam, leaglább egy előnye van: keveset ettem. Ha pasi időben hazaér, akkor összeszedem magam és elvonulok kardiózni, ez most lelkileg is jól esne.  

Tegnap beszélgettünk az új nődokimmal a terhesség alatti hízásról, fogyásról, és sajnálatát fejezte ki, hogy a terhesség alatt nagyrészt hormonálisan felszedett kilóktól a legeslegnehezebb megszabadulni, valószínű ezért nem tudtam egy év alatt jelentősebbet fogyni ( és persze emiatt mindig feladtam) talán csak most lett kész a szervezetem arra, hogy ismét a régi testben éljen.

Miközben gépelek, hallom atévében, hogy megint kiraboltak egy bankot, basszus, már minden napra jut egy??Az az egyik parám (van sok) hogy egyszer a gyerekkel bent leszek egy bankban, amikor épp kirabolják.....biztos beelfogynék a sokkba...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr17926996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.02.06. 22:03:10

mondjuk ehhez én nem értek , de én a terhességeim alatt alig hiztam
a fiaim 3800 és 4000 g -al jöttek a világra nagyobbikkal 7,5 kg kicsivel 1.5 kilót hiztam .......
nagyobbikat 6 hónapig szoptattam , sajnos csak leváálasztás után jöttünk rá hogy tehéntej allergiás ...... mivel ő már 17.5 éves mult akkoriban nem voltak jó tápszerek ......nagyon sokat szenvedtünk ettől .. főleg krónikus hörghurutja volt ....... így mikor a picúr megszületett ........ voltam annyira tapasztalt hogy nem apasztottam el a tejem ...... ő majd 2 évig szopott
na vele annyit ettem szotatás alatt ...... mint egy kőbányász...........:)
de igazából annyi munkám volt hogy az sem maradt rajtam:)
süti beállítások módosítása