feb
14

94,2

| Szerző: updatefogyok | 5:42 pm

Azaz minusz 7,4 kg....

Edzés heti kettő, kaja update szerint betartva, az első nagyobb bűnözésen is túl vagyok. A névnapomon este ittam félédes bort és d.u. 4-kor két milka mogyorós szivecskét is benyomtam:-) Egyébként bírom a strapát, de jó lenne kicsit többet eljutni edzése. Sajnos az itthoni torna nagyon nem kivitelezhető, pedig már elmagyaráztam a gyereknek, hogy milyen fontos, hogy anya lefogyjon...:-) Sebaj, most lassan, de biztosan haladok, úgy érzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr53943096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.02.15. 11:49:25

Ügyes-ügyes! Tornát itthon Én sem tudom mívelni:-)

dundolka 2009.02.15. 22:08:46

Picurinak úgyis kell a jólevegő egy óra séta be van tervezve télen is , egy óra tempós séta 500 kcal-t éget el . Az energia mérleged negatív lesz , és a babáddal voltál .
Ha a párod reggel otthon van , próbálj reggel menni a terembe vagy tornázni otthon.:)Olyan gyorsan megnőnek ...

updatefogyok 2009.02.15. 23:17:55

@dundolka: A séták bőségesen megvannak, azzal nincs gond. Sajnos a terem 9-kor nyit, akkor ébred a gyerek is. Mire a gyerkőcöt rendbeszedem és eljutnék edésre, addigra a páromnak is mennie kell intézni az ügyeit. Most épp azon vagyok, hogy a drága alvásidőt (amikor ugye felmosok, vasalok, főzök, nézek ki a fejemből, stb) fogom felhasználni tornára, ha nincs más megoldás...
süti beállítások módosítása