feb
17

A kalóriák...

| Szerző: updatefogyok | 2:17 pm

Néhány éve, amikor még 70 kilóról "kellett" lefogynom 60-ra (ekkor volt az 58 kilós rekord versenysúlyom:-)) kívülről tudtam az összes élelmiszer kalóriatartalmát. A barátnőm anyjának Cindy C: Fitness csak neked! című videókazijára tornáztam és magamtól találtam ki különféle gyakorlatokat. Később megvettem Rubint R. első kaziját (akkor még dvd lejátszóm sem volt, de szerintem kb akkor jött be) ez olyan 6-7 éve lehetett. Akkori kalóriatudásom már kissé mgkopott, és nem is nagyon figyeltem soha az updateben sem a kalóriákat. Kedves fogyitársam, Dundolka, viszont olyan jó oldalak linkkel be a kalóriákkal kapcsolatban, hogy lassan kezdek én is megtérni, és megfogadtam, hogy mostantól figyelembe veszem a kalóriákat is. Túlzásba nem viszem, de próbálok saccolgatni és odafigyelni, hogy túl magas ne legyen a bevitt energia. Sajnos a norbis cuccok nagy része (keksz, süti, liszt, stb) igen sok kalóriát tartalmaz, így mértéket kell tartanom, ami nem könnyű....gyűlölök éhes lenni. Viszont most megint nem fogytam egy dekát sem,pedig tegnap voltam edzeni is (20 perc elipszis, 7 perc bicikli, 5 perc taposó, belső-külső comb, fenék és súlyzós gyakorlatok karra, felülések)

Szóval le a kalóriákkal!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr19948588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miner.hu 2009.02.19. 17:28:34

Elnézést, hogy itt zavarlak, de nem találtam más jellegű elérhetőségedet.

Mint gasztrobloggernek, szeretném a figyelmedbe ajánlani a gasztro.miner.hu oldalt, ahol a gasztronómiai témájú blogokat jelenítjük meg egy helyen és az online elérhető Gasztroblogger Szakácskönyvet, ahová blogodból valószínűleg néhány receptet külön is kiemelünk. Úgy gondoljuk, rengeteg hasznos információ van a blogokban, s jó volna ezeket egy helyen látni - gasztro témában is

Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni írásodat, akkor a blogodra fog eljutni. Az eddigi tapasztalatok alapján napi további 50-100 látogatót is jelenthet, ha bekerül valaki a listába.
Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, írj az info[kukac]miner[pont]hu ímél-címre.

Üdvözlettel:
Miner.hu

masika 2009.02.21. 13:08:40

Tudom ajánlani a norbi csokis pudingot, ha esetleg édességet kívánsz! Kevés a kalória benne és tényleg finom! Én szeretem.
süti beállítások módosítása