feb
24

Palacsintatorta

Címkék: recept | Szerző: updatefogyok | 6:16 pm

Rég nem raktam már képet, ezért most a rakott palacsinta következik...

 

 

A palacsintatésztát egy régről bevált Horváth Ilonás recept alapján készítem. 15 dkg liszt (persze Norbis) egy tojás, 2-3 dl tej (vagy ebből vmennyi ásványvíz) só, cukor (nekem édesítő) ez 12 darabhoz elég. Töltelékként túrós mákot, norbis mogyorókrémet, vaníliás pudingot, kakaóport, diabet eperlekvárt használtam. Tetejére puding és eper! Hidegen mennyei:-))

(A képeket sajnos félbe vágva jeleníti meg, már korábban is volt ezzel problélmám, de érdekes módon csak ezen a blogon, a másik blogomon nem...nem értem miért....)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr27963481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.02.25. 22:38:56

Próbáltad kisebbre venni a kép méretét? Lehet hogy a sablonod nem enged be ekkora képet, nekem is a 10X15cm méret a legnagyobb amit beenged... Egyébként nagyon jól néz ki és mennyei ötlet, a hétvégén lehet hogy benevezek rá!
süti beállítások módosítása