már
5

Mindig is imádtam a gyorséttermi kosztot..hamburgerek, sajtburgerek, big mac-ek....A norbi gyorséttermében lehet kapni updates mekis kaját:-) de sajnos elég ritkán járok Bp-en (mondjuk most épp úgy volt, hogy hétvégén megyünk, de végül elmarad) és ha jól tudom bezárt Norbi kajáldája a Duna Plázában, és mostmár inkább shoppok és látványpékságek üzemelnek. Remélem egyszer eljutok valamelyikbe:-)

Szóval néha eszembe jut, milyen jó lenne bekapni egy fincsi hamburgert, és épp egy ilyen pillanatomban találtam rá a hazisutik.lapunk.hu oldalon a norbis zsömle receptjére! Akkor eldöntöttem, én is elkészítem, de végül siekrült vennem updates zsömlét (ráadásul féláron, mert mai volt a szav ideje) és csináltam magamnak hamburgert és big mac-et is:-) ha ti még ettetek finomat.....maga volt a csodálatos mennyország!

Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem tudom, vajon a kép visszaadja-e azt a gasztronómiai csodát, amit átéltem:-) de próbáljátok ki!

tettem bele paradicsomot, salátát és ubit,

norbis majonézzel ízesítettem

A húspogit én csináltam, kb ahogy szoktam a sima húspogit (30-40 dkg csirkemell darált, 2 tojás, 1 update kenyér beáztatva, kinyomkodva, fűszerek-fokhagyma, só, prospaprika, bors, petrezselyem levél, majoranna, sütőben sütöttem, kb 20-31 perc, sütőpapíron, légkeveréssel, 150-180 fokon)

 

Ha nem tudtok beszerezni zsömit, akkor nézzétek meg a hazisutis oldalt, és készítsétek el magatok, nem tűnik nagyon bonyolultnak, én is ki fogom próbálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr68983690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fluent 2009.03.05. 21:36:13

Elmondanád hogy a szoboszlói úton hova esik a Norbis bolt?

Fluent 2009.03.05. 21:45:36

áh megtalátam a neten mindegy köszi

Fluent 2009.03.06. 00:24:04

Ha igazán Big Macsre akarod legközelebb tegyél bele a majonéz helyett Norbi joghurtos salátaöntetet, meg fogsz lepődni a mekis hasonlóságon.

updatefogyok 2009.03.06. 15:39:41

Köszi a tippet! Sajnos elfelejttem venni, pedig nagyon szeretem, a rokfortosat meg a sima joghurtosat is. Debreceni vagy?

masika 2009.03.06. 16:39:14

Húú de jól néz ki! Ügyes vagy! Mire kivégzed a diétát kész szakácsnő leszel!

dundolka 2009.03.08. 20:50:37

hú jól néz ki :)ha ez a norbis hambuci ennyire rendben van egyszer én is elkövetek valami hasonlót :) de vess rám követ én maradok a marhahusinál , de a húspogiban csak hús lesz :)amúgy szerintem a gyorskajáldák kinálatában a sültkrumpli a leg........leg leg ... hizlalóbb .....

mekdönci hihetetlen módon ügyel a minőségre , dolgoztam olyan cégnél amely húst szállitott nekik........ nem sok olyan megrendelőnk volt aki ennyire magasra pakolta a mércét...........
néztem a vonalzód ,és utána a sajátom , azon akadt meg a szemem hogy te valami ellen harcolt , én meg valamiért:) ...... persze ez csak szófacsarás.... de érdekes mert mutaja az ember beállitotságát::::

anuka 2009.03.09. 07:32:35

Nagyon guszta a hamburgered! Én is próbáltam már norbival fogyni régebben bejött, most meg sem moccan. De nem csak az ő módszerével, hanem sehogyan sem.
Debrecenben a szoboszlói úton hol van norbis bolt?
Szorítok neked és én is próbálkozom rendületlenül. Aztán ha végre beindul onnan már "csak" csinálni kell.
Ja tegnap norbis madártej volt a vacsi .Imádom!!!!!!!

updatefogyok 2009.03.09. 10:22:03

@anuka: Ha jól emlékszem 40 a házszám, a buszvég felől nézve a bal oldalon egy üzletház szerűségben található!
Szorítok Neked, kitartás, ha jól csinálod, biztosan meglesz az eredménye!!

updatefogyok 2009.03.09. 10:25:05

@dundolka: tényleg érdekes:-) Számomra ez kőkemény harc, ha ellenségnek fogom fel a rajtam levő zsírréteget, akkor könnyebben bánok el vele...remélem...

Fluent 2009.03.09. 18:02:58

@anuka:

a kék társasházban

anuka 2009.03.09. 19:12:03

Sajna a kék társasház üzenet későn jött ,mert már elmentem itthonról. Nem találtam meg ,de szerdán megyek újra Db-be és megkeresem...:)

updatefogyok 2009.03.09. 21:11:38

@anuka: Neten is tudsz tőlük rendelni (www.kafareformelimiszer.hu) ha jól emlékszem 8 ezer vagy 3 liszt rendelése esetén ingyenes a házhozszállítás, de egyébként sem túl drága a posta, mert fixáras. Ha sütit/kenyeret/pékárut szeretnél, akkor rendelni kell, azt hiszem pénteki rednelésnél keddre érkezik meg.
süti beállítások módosítása