már
9

Fogyigatya

| Szerző: updatefogyok | 10:33 am

Az edzőteremben nagy lázban égtek a csajok, mindenki rendelt fogyasztó bermudát, és nyílván én sem maradhattam ki a sorból. Korábban volt már fogyasztóövem, amit néha fel is vettem tornához, de zavart, hogy csúszkál, bár tény, hogy mindig megizzadtam alatta. Míg vártam a küldeményre olvastam Boggeenál, hogy neki is van ilyen gatyója, és iszonyat jók a tapasztalatai. Ez méginkább reménykeltő volt.

A nadrág neopren nevű anyagból készült, és az a lényege, hogy nem engedi a testtből távozó hő leadását, ezáltal fokozza a hőérzetet és a folyadékvesztést a kívánt testfelületen. Tény, hogy ezt tapasztaltam is, az edzés intenzitása erősebb volt, és véknyabbnak tűntem utána. 

Igazűból hosszútávon leszek kiváncs rá, hogy ez is csak egy hülyeség, vagy tényleg megérte a pénzét, jelen esetben 3950 Ft-t. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr63990901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.03.09. 11:53:05

Nagyon jól nézel ki, most már jó lenne ha találkoznánk, és élőben is megnézhetném a változást!
Nekem is van ilyen gatyóm, tényleg jó!

bogee 2009.03.09. 12:38:51

én fotót nem merek készíteni magamról, de az enyém még ennél is nagyobb :) fent egészen a gyomrom tetejéig feljön, és ha nem kellene a vastag combom miatt olyan szélesre kinyúlnia, lentebb is érne. most pont addig ér, mint a tiéd.
Egyébként imádom, hihetetlen jó tornázni benne. levenni már kevésbé izgalmas, meg a bugyiból facsarni az izzadságot :DDD
Én csak attól félek mindig, hogy kinyúlik, és nem fog visszaállni egyszer csak az eredeti állapotára, és ha fogyok, (vagy valami hasonló...) akkor nagy lesz és vehetek újat.
Egyébként tényleg nagyon jól nézel ki ezen a képen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

updatefogyok 2009.03.09. 16:29:33

@bogee: @masika: Köszi csajok, pedig nem mozdul a mérleg, és a hétvégi nőnapi bon-bon áradat sem tett jót a fogyókúrámnak. Sajnos torna is csak egy volt múlt héten, inkább jó lett a beállítás:-)))

T-eszter 2009.03.10. 06:39:11

helló, csak egy kicsit drukkolni szeretnék Neked és nagyon remek, hogy blogot vezetsz a küzdelmedről. Ráadásul milyen remek stílusban. Így tovább!
Rajtam ugyan csak 5-6 kg maradt vissza mostanra (gyerek 1 éves),. de az makacs. Meg is motiválódtam általad, köszi.
Ajánlom a blogodat másnak is

updatefogyok 2009.03.10. 20:53:32

Szia Eszter! Köszi a drukkot! Az én gyerkőcöm meg épp 1,5:-)
süti beállítások módosítása