már
18

Jó ideje érlelődik bennem a gondolat, hogy vissza kellene térnem az itthoni tornára, valahogyan megoldani a gyerekfelvigyázást, vagy az alvásidejét hasznosítani eme célra, mert ez az edzőtermesdi kezd elkedvetleníteni.

Legutóbb korlátlan havi bérletet vásároltam, ami már akkor megéri, ha heti háromszor el tudok menni egy hónap alatt, ám összesen 7 alkalommal sikerült ezt megtennem, pasi sajnos ennyire volt befogható státuszban. Ráadásul borzalmasan tud idegesíteni, ha várni kell egy gépre, sajnos közhely, de nekem tényleg nincs időm ilyenekre. A nyitvatartási időt inkább szűkítik, mint bővítenék, vasárnap nyitva sincs (ami pedig nekem pasi szempontból nagyon jó nap lenne) szombaton is csak egy szűk délután van nyitva. Az egyik taposó azóta nyikorog és használhatatlanul kattog, amióta elkedztem járni, basszus nem igaz, hogy nem bírják megjavítani....Van itt a városban egy másik terem is, de oda férfiak is járnak (ez csak női terem, ahová eddig jártam) és nem nagyon van kedvem pasik közt izzadni, lehet, hogy hülyeség, de akkor sincs, max majd minusz 20 kiló múlva....

Tegnap is 20 percet elipsziseztem, bírtam volna jóval tovább, de kb 3-an vártak a gépre, inkább átvonultam máshová, mert hogy tudsz úgy jóízüzen, élvezettel edzeni, ha közben 20 másodpercenként besandít rád valaki, hogy mikor szállsz már le vajon??

Van egy középkorú nő a flegma lányával, azok folyamatosan negatív sugarakat küldve stírolnak, és még jónéhány "rosszarc" - ettől sem érzem magam boldogabban:-(

Szóval egyre több okot tudok felsorolni, hogy miért választom inkább az itthoni mozgást, csak alkalmat kellene rá teremtenem, legalább heti 3-4 szinten....

Ráadásul komoly stagnálásba fogtam, bár úgy érzem egy kicsit keményebben kellene fognom a gyeplőt, egyre jobban gyengülök lelki értelemben, most például egy fini pizzáról álmodozom. Kivédhető lenne, ha lenne itthon alapanyagom, és elkészíteném, de én a futáros pizzáról álmodom....De egy biztos: ez továbbra is csak álom, majd 80 kilósan befalok egy egészet tökegyedül, de azt is csak délelőtt:-)))

adjatok már egy kis erőt :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr311009504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anuka 2009.03.18. 20:23:39

Nehogy most add fel!!! Már eddig eljutottál. Satnyulsz ha most beeszel bűntudatod lesz. Akkor újra örömforrás kell és tudod ez az a bizonyos ördögi kör....

fogyikonyha 2009.03.18. 20:26:32

Hat, az nem tudom mennire biztat de en 3 hete nem tudtam edzeni. A hetvegen terveztem, addigra megjott es 3 napig szenvedtem ugz fajt mindenem. Szerintem van ilzen. Nekem egyebkent bejon az itthoni torna, es jobb mintha semmit sem csinalnal. En sokszor alvasidoben tornasztam, az nagyon jo. Hetvegen kuld el a pasit setailni a kicsivel 1 orara mindket nap, azt is ki tudod hasznalni. A futassal hogy allsz? En sehogy, sajnos utalom, pedig az lenne a vilagona legjobb, fel orara minden este meg lehetne lepni, ha megy neked ez a legkivitelezhetobb talan. A konditeremmel kapcsolatban megertelek, ez borzaszto, en is neheyen talaltam meregrdraga helyet de megere mert itt nem lihegnek a szamba, a pasis helyeket en sem birom... Szoval kitartas, otthoni torna is jo alvasidoben es futas ha nem, ja meg egy: a gorkori! Van annyira jo mint barmi kardio, fel orara meglephetsz estenkent amikor pasi van, es allatira kemeny tud lenni, es raadasul jon a joido!!! Remelem tudtam segiteni:)) Agi

bogee 2009.03.18. 22:10:13

én nem is tudok futni... vagyis nem azért nem tudok, mert annyira kövér vagyok, hanem mert nincs olyan sportmelltartó, ami lehetővé tenné :(

a konditeremel én is próbálkoztaam, kardióval és aerobiccal is, de ugyanezt tapasztaltam: kinéznek a többiek, a pasik is húzzák a szájukat, utáltam odamenni...

amúgy meg baromi jól csinálod, nagyon jól haladsz, ne add fel, nekem is te adsz erőt, úgyhogy hajrá!!!!!

updatefogyok 2009.03.19. 16:10:09

Hát persze, hogy nem adom fel, csak hullámvölgybe értem...dee szemben sincs feladni, no-no!!:-)
Futás- akkora mellem van, hogy egyenlőre kivitelezhetetlen, bogee, én két sportmelltartót használok egyszerre, az egyik a Trimuph triaction, ez van nagy .méretben is, eddig ez a legjobb, amivel találkoztam, a másik egy sport top-szerűség, még plusszban rá, de a futás még nem megy vele.
Görkorizni jó is lenne, de borzalmasan béna vagyok, sajnos többször próbáltam már, az eredményt hagyjuk.)
Köszi a bíztatást, jó, hogy vagytok:-)

masika 2009.03.19. 17:00:33

Na figyu: Én olyan konditerembe járok ahol ugye pasik is edzenek. Na és kit érdekel? Hidd el, hogy nem téged fognak nézni, és ha szerencséd van, akkor a hely is olyan, hogy külön van a kardió részleg, azt pedig pasik ritkábban veszik igénybe!
A másik, hogy a jelenlegi helyen pedig pont nem érdekelne, hogy hányan várnak a gépre és néznek hogy mikor végzek. Fizetsz érte, vársz rá te is. Szerintem ez se zavarjon!
Fel ne add itt nekem!

Ronni 2009.03.23. 10:44:31

Szia! A nővérem picikéje 2 éves és ő is úgy van mint te ritkán jár el edzőterembe mert nincs ideje ill nincs aki vigyázna a babára.
Ő úgy hívja játszótéri aerobik , játszik a babával sétálnak a játszótérig közben , meg meg emelgeti hintáztatja ez jó a felsőtestre.Úgy megy haza, hogy közben Pöttöm a nyakában ül, már ha nincs sár.
És mivel a pénz a legkevesebb , így vett egy szteppert , én is így tettem 11 000ft és meg kell mondjam remek.
Ks helyen elfér csendes és nem drága én napi 2x20 percet használom ezen vannak gumikötelek a kar edzéséhez közben lehet tv-t nézni. Helyben van , mindig használható és nics több kifogás:) mert legtöbb esetben eről van szó .Ott van lehet használni nem kell ötözni és órákra elszakadni otthonról, szóval edzőcipő és lépegetés. Az 5 kg minusznál járok :)
süti beállítások módosítása