már
23

Szombaton lagziztam, ezt tekintettem a hullámvölgy utolsó állomásának:-) múlt héten alig tornáztam, ezen a héten be kell pótolnom! A falási rohamaim folyamatosan rámtörnek, nem tudom, mi az oka, de kicsit unom már...vettem egy kiló répát és ha jön a roham meghámozok egyet és megeszem:-) jobb ötletem nem volt, de pasi szülinapi mákkrémtortájának maradéka még mindig a hűtőben figyel, így messziről elkerülöm a spájzt.....bár a gondolat szépen befészkelte magát, így ha férjuram hazaér végre megkérem rá, hogy én elvonulok, ő meg egye meg mindet, amíg még türtőztetem magam...(akik most azt javasolják, hogy egy kicsit egyk nyugodtan belőle azokat megnyugtatnám, hogy péntek óta minden reggel megettem egy szerénytelen szeletet...)

Súlyom kőkeményen stagnál, ám ez is csodálatos eredmény az elmúlt hét kudarcos napjait nézve. Kicsit összeszedem magam, mert itt a jóidő és nekem van egy csodás extramini 40-es fariszoknyám, amit jó lenne valahová felvenni:-) (most 44-es méretet hordok)(még nem tudom hová, de majdcsak kercítek rá alkalmat:-))

nagy kérdés- ha egy fullosan cukros befőttről leöntöm a levet és leszűröm vízzel, akkor cukros marad vajon valamennyire?? Magába szívta??

és akkor mondjuk egy lagzis kép:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr761020851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronni 2009.03.24. 08:19:25

Egy ruhaméret az 5 kiló akkor már csak 20 kiló és jöhet a mini én most vagyok 76 kiló de még vagy 15 kilóig nem veszek fel minit , igazán bátor vagy ! Én annyira nem , igaz én csak 178cm magas vagyok .Sok sikert! Szurkolok!

masika 2009.03.24. 11:51:48

Igen benne marad a cukor!!!!!!!!! Meg ne edd nekem! Inkább csinálj egy gyümölcs salátát! (mondom én aki éppen székelykápit ebédelek és ugyer ajtam is van még vagy 12 kg)

dundolka 2009.03.24. 12:17:20

benne marad de délig nyugodtan edd meg hisz norbi szerint lehet,és ha épp az kell akkor nyugodtan .......nem kell fél kiló belőle ,kb 60-80kcal van 10 dkg ban, tehát úgy 20-30 dkg egyél egy adagnak ... amit kívánsz azt edd nem véletlen vágysz rá csak az adagokat figyeld
ha mindennap volt egy -egy szelet torta akkor ez nem akkora tragédia , hisz egy szelet torta általában 400-600kcal ...........
amúgy hagyd hogy átessél ezen , a leki platón ,nem tragédia az életnek sincs vége....... ha erre vágysz pihenj utána annál jobban fog menni ...
gondold végig menyire ügyesen csináltad eddig , csodás ételeket ettél és mégis fogytál ...... nem kinlódtál nai edzésekkel mégis ment , és nem kevés kiló le!!!!!!!! ÜGYES VOLTÁL KITARTÓ , ÉS MENNI FOGY TOVÁBB IS!!! már remek eredményeket értél el és csak jobb lesz ...... már 5kiló is látványos ekkora súlynál...
egyelkepesztofogyastortenete.blog.hu/2009/03/19/toltodes
ennek a bejegyzésnek a végén van neked két link , egy kis leki masszázs :) egy mail sorozat .........nem a testi a leki fogyihoz nagyon jó .......
a másik egy hanganyag mc kenna le tudlak fogyasztani c könyve cd mellélkete ........ ha nem is hiszel az agykontrolban meghallgatni azért lehet ,ártani nem árt:) sőt tudom hogy használ .......... ezeket neked tettem fel:) szia kedves Fogyistárs!

updatefogyok 2009.03.26. 18:09:45

@Ronni: vagyis 10 kiló, mert két méret hiányzik:-) egyébként kínozva rámjön, de felnyomja a hájas hasamat:-((

Ronni 2009.03.27. 08:10:39

Legyen úgy :) konfekció méretezés szerint valóban:)
de tényleg ne piszkálásnak vedd, nem biztos hogy egy 80kilós nőt szuperminiben azért néznek meg mert annyira jól mutat.De bátorság!!! Lehet neked valóban jól áll, de szerintem inkább az 50-60kilós diáklányokon mutat jól. De ez csak az én véleményem:)

updatefogyok 2009.03.27. 10:11:26

Na küldök majd neked egy 80 kilós minis képet:-) szerencsém van a lábammal, sajnos én felsőtestre hízom, has és csípőkörnyéke, azzal van nagyobb gondom mindig:-( És nyílván míg nem az a kép köszön rám vissza a tükörből, amit elvárok, addig nem flangálok miniben:-) de tudom, hogy olyan 75-80 kilósan majd megtehetem ezt, legalábbis remélem eljutok oda mihamarabb:-)
süti beállítások módosítása