már
29

Szuper hétvégém volt! Ezen a héten nyitott meg a hozzánk legközelebb eső Norbi látványpékség, Nyíregyházán. Mivel hétvégére elutaztunk ezért kisebb kitérőt tettünk és végre beleszagolhattam a legfinomabb illatokba.....és ha már beleszagoltam bele is kóstoltam, sőt vettem két kiló fagyasztott norbis pékárut, névszerint áfonyás sütit és sajtos pogit. Légkeveréses sütőben 10 perc alatt kész, isteni finom....és nem hízlal! A norbi termékekhez képest még az ára sincs az egekben (helyben sütve 2200 és 2400 ft/kiló, ha fagyasztottan veszed akkor 200 ft-tal olcsóbb) Kóstoltam vaníliás csigát, túrós táskát, magvas rudat, mákos kiflit, sajtos pogit....Legújabb infóim szerint Debrecenben 2 hónap múlva nyit az ud. látványpékség....repesve várom:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr741033855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.03.30. 16:07:54

Nekem a cím tetszik a legjobban:-) Ezt a Norbis fagyasztott csodát már mi is felfedeztük, jobbára a pogit szoktuk venni, de elég ritkán. Apa nem egy Norbi rajongó:-)
Ha végre eljösz, elmegyünk az új éttermükbe, most nyílt Szentendrén, állítólag nagyon jó kaják vannak!

updatefogyok 2009.03.30. 17:34:33

Masi! Már pakolok is!!! Ez most elég kövér mézesmadzag volt:-))

Fluent 2009.03.30. 22:07:53

Szuperinfóban már benne van a Segner téri Update látványpékség. Szerinten nem kell már annak 2 hónap. Majd meglátjuk. Eldöntööttem, hogy én is fagyasztottan veszem meg. 1 kg az hány tepsi kb?

updatefogyok 2009.03.31. 08:55:43

Jajj Fluent olyan jó, hogy vagy:-) Hetek óta nyomozom, hogy hol lesz a pékség, és még a norbi honlapon sem tudtam kiderítenu, pedig kérdezősködtem többször is...na, a lényeg, hogy már tudom.

egy kiló- kb 20 darab, de attól függ, hogy melyik termékből. Nem számoltam meg, de próbálok visszaemlékezni, és kb olyan 20 db jött ki a pogiból. A rúd szerintem nehezebb, abból kevesebb jut egy kilóra, de az áfonyás sütiből meg több volt a zacsiban. Egyébként tök nagy a pogi, kb a sima fornettisnek a duplája, miután megsül.
süti beállítások módosítása