már
30

Minekután a súlyom továbbra is stagnál (93,4 volt a reggeli mérés) és ezt tökéletesen tudom minek köszönhetem (túl nagy mennyiségek, túl sok kihágás, túl sok kettes kód délután is, kevés mozgás ->heti kettő mindig megvan, de ez kevés, tudom) szóval új szabályok születtek...amíg 90 kg alá nem megyek szigorúbb diétát tartok, stagnálni ráérrek majd hatvanpárkilósan....most nem ez a cél.

szigorúan betartom a kódokat, a mennyiséget leredukálom, nincsenek főétkezések közti nasik....

mai nap:

r: tejeskávé, mandarin, 1 szelet cs.mell sona

ebéd: fél sütőben sült csirkemell

vacsi: 2 cikk narancs, mennyhal-ikra halpöriből, paradicsommal és jégcsapretekkel

nem mondom, hogy nem vagyok éhes, mert kb 5 disznót felbírnék zabálni együltő helyemben, de csak pár nap lesz ilyen szendvedés, nem kell az önajnálkozást eltúlozni....én híztam el, nekem kell lefogynom. Én zabáltam magam pukkadásra számtalanszor, millió kalóriát és ch-ot elfogyasztva, most nekem kell ezt leböjtölni. Nincsenek százezreim plasztikára, a környékemen nincs ultrahangos zsírbontás (amit mondjuk nem is 30 kiló zsír lebontására találtak ki) szóval egy út maradt.....

Viszont megfogadok sok jó fogyis tanácsot, megadom az étkezés módját. Csak nyugodtan, semmi tévé vagy net, olvasás közben nem eszem, és előszedtem a Zsolnay-t is, abból eszem:-) Amúgy sem dísznek van, csak állt a dobozában évek óta. Jut eszembe, holnap házassági évforduló...ami vacsorával jár.....most vagy nem megyünk, vagy felhagyva éttermi szokásaimmel natur csirkét eszem, salival....hm.................nincs kifogás!

FRISSÍTÉS 03.31 REGGEL:

úgy tűnik mégiscsak megérte már a tegnapi nap is, reggel rögtön visszamentem a 92,4-re. Oké, tudom a víz meg ilyenek....de a mérleg nem hazudik:-) szóval bízom benne, hogy már ennek a hétnek a végére lemegyek a bűvös nyolcassal kezdődő számokig.....hajrá updatefogyok! Benned az erő:-)))))))))))

tetszik ez a cikk: http://www.hirsarok.hu/node/1300

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr221036376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaten 2009.03.31. 11:09:28

Elég komoly gond lehet odabenn, egyszer torta utána koplalás. Te valamiért nagyon nem szereted magad! Semmi rendszeresség semmi átgondoltság , most gyorsan lekoplalsz magadról pár kilót utána megint torta habzsolás? Gondolhantál az egészségedre nem vagy már 20 éves, teljesen rossz úton jársz Norbi diétája az egyik legkönnyebben tartható de te még ezt sem vagy képes betartani .Egész életedben fogyózni fogsz , és arra vágyni hogy 80 kilósan szuperminibe bujj?
Ha választottad tartsd be, de legelőbb is tisztázd magaddal mi a baj a lekedben , addig nem lesz vége a habzsolásoknak.
süti beállítások módosítása