már
31

Minden kezdet nehéz, a második nap pedig sokkal könnyebb! Erre a megállapításra jutottam, a mai nap egészen gördülékeny volt. 

Attól eltekintve, hogy nagyon korán kidobott az ágy...pedig jóalvó vagyok, de valahogy nem tudtam tovább aludni, így miután már egy ideje csak az agyam járt 6-kor végképp jóreggelt köszöntem magamnak. 

R: tejeskávé, 2 db norbis áfonyás péksüti

t: tejeskávé, 1 tojásból rántotta, fél paradicsommal

e: egy kompótostányér mexikói zöldség natúr joghurttal, fél alma (továbbra is tartom magam az exklúzív evés élményének megszerzéséhez, az adagokat a Zsolnay kompótostálkához és kistányérhoz mérem ki, pasim nem kiis derülésére:-))

vacsi: sütőben sült lecsós csirkemell, jégretekkel, norbis csokispuding

Képeim is vannak, majd próbálok rakni holnap. 

mozgás- Czanik b. Capoera1-aerob. Szeretem ezt a dvd-t, bár van egy-két beszólása a Balázsnak, amitől a hideg is kiráz....de már megszoktam, nem először ütöm el az időt Capoerival:-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr731038412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása