ápr
1

Nagyon jó érzés volt reggel a mérlegre állni, véget ért a stagnálás:91,4 Ez egyben azt is jelenti, hogy átléptem a bűvös -10 kilós határt, nagyon örülök neki. Jöttem is gyorsan megosztani ezt veletek:-)

Jó érzés, hogy van ez a blog, támogatást, erőt ad. Igaz megesik, hogy akad egy-egy rosszindulatú kommentező, talán többen nem is tudjátok, milyen levelezés folyt itt egy "szaten" nevü valakivel. Reggel írtam még neki egy hosszú rituálét, mituán megfenyegetett, hogy ha nem hagyom kint a kommentjeit, akkor a hozzám kommentelők oldalára fog írni. Bemocskolja a barátaim blogját is, mert úgy érzem, akik itt írtok nekem nap mint nap a fogyókúrával kapcsolatban, barátok vagytok, hisz ti vagytok azok, akik a legjobban átérzitek a hízás-fogyás lélektanát, azt, hogy mit érzek, hiszen ugyanezen mentek keresztül. Elnézéseteket kérem, ha a "szaten" nevű szatír felhasználó a ti oldalatokra írna miattam, arra bíztatlak benneteket, hogy töröljétek a hozzászólásait, vagy van egy tök jó lehetőség- ki lehet zárni egyes nemkívánatos kommentelőket. Nagyon bunkó volt velem ez a valaki, alpárinak nevezett, meg hogy még ezt a norbis diétát se bírom megcsinálni (ja, akkor mivel fogytam 10 kilót?) meg beteg a lelkem...meg ilyenekkel fárasztott. Komolyan felidegesített, hogy miért mocskolja be az én kis naplós-blogomat, el is ment kb 5 percre a kedvem az egésztől, az is eszembe jutott, hogy befejezem ezen a ponton a blogírást,de aztán átgondoltam: épp ez a célja vmiért, így, köszi, ebből nem kap...

szóval továbbra is újult erővel, töretlenül harcolok.....már alig 20-30 kiló :-)) milyen egyszerűen hangzik:-)) 

Norbi arra bíztat, ha megáll a súlycsökkenésed, pár napig alkalmazz szigorúbb rendszert és újra beindul, aztán visszatérhetsz a könnyebb verzióhoz. Úgy érzem, megint igaza van:-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr321039137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaten 2009.04.01. 11:01:38

Szállj le rólam bélpoklos picsa! Napi egy kiló ! Kit akasztasz hasba!

masika 2009.04.01. 12:55:10

Kár, hogy nem hagytad benn a kommentjeit, szívesen írtam volna neki néhány "kedves "szót! Nem értem az ilyen embereket minek olvasnak blogot, ha semmi mást nem tudnak csak mocskolni!
neked pedig gratulálok a fogyáshoz, csak így tovább, ügyes vagy! Én is bekeményítettem!

updatefogyok 2009.04.01. 14:21:30

Masika, itt a legújabb fent....szerintem ez beteg....

bogee 2009.04.01. 20:50:26

gratulálok a fogyásodhoz!!!!!!!

masika 2009.04.01. 22:16:25

szaten: igazán intelligens embernek mondhatod magad! Csak gratulálni tudok az ilyen EGYSZERŰ kommentekhez! Mindent el is mondtál magadról!
süti beállítások módosítása