ápr
1

Kedves Szaten!

| Szerző: updatefogyok | 2:27 pm

Szia
Légyszives hagyjál engem békén, ha nem tetszik amit olvasol, akkor ne olvasd. Van elég problémám az életben anélkül is, hogy te baszogatnál, nem értem miért jó ez neked, mit élsz át ezáltal. Egyáltalán nem kellett volna ezt az egészet elkezdened, próbáld meg máshol levezetni a felgyülemlett feszültségedet. Szeretném lezárni ezt a bolondos ügyet. A fogyásomra kívánok koncentrálni, nem ilyen epizódokra...
Minden jót neked....és vigyázz, mert még te is elhízhatsz....

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr851039787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anuka 2009.04.01. 20:02:17

Szia Kedves Szaten! Örülök, hogy inspirálólag hatsz a lelkemre és a gondolataimra! Remélem a te szellemi magslataidat sohasem érem el! Isten áldása kisérjen életed során! Tiszta szívből kívánom!
Egy másik bélpoklos picsa!

anuka 2009.04.01. 20:03:30

Drága updatefogyok: Gratulálok a fogyásodhoz és kitartást Neked! Remélem a TE Lelked nem sérül az ilyenektől! Csak így tovább!!!!!!!!

updatefogyok 2009.04.01. 20:12:00

Köszönöm Anuka! Már sajnálom egyébként, hogy bármit is kitöröltem a hozzászólásaiból...jobb lett volna, ha mindenki látja, de mindegy már. Hogy állsz a fogyiddal? Megtaláltad végül a "kékházat"?:-)

Dundolkától, Boggetól és Fogyikonyhától szeretnék elnézést kérni amiért ez a valaki nekik is írt miattam:-( Nem tudom mi az oka...szerintem ő sem...

bogee 2009.04.01. 20:53:16

hagyd a fenébe, lendületből töröltem! nem zavart sok vizet, inkább Téged sajnállak, hogy ilyen seggfejek megtalálnak! Egyébként szerintem szimplán élvezkedésből csinálja, nem dühből... Szarni rá... Nehogy már azt higgye, hogy bármit is elért vele. Egyébként ő már attól is kielégül, hogy beszélünk ról,a úgyhogy szerintem fejeltsük is gyorsan el!!!

*Barbara* 2009.04.01. 20:58:56

Minden előzménytől függetlenül csak annyit szeretnék írni ,hogy egyszerűen isteni ez a sok finomság amit eszel !
Babavárás alatt nem állok le diétázni ,de komolyan ide jövök néha ötleteket lopni ,hogy aznap mi legyen a menü .
Éljen a 2 számjegyű fogyás -eredményed !!!!!!!
Csak így tovább ;-)

updatefogyok 2009.04.01. 21:52:19

@*Barbara*: Ennek nagyon örülök, akkor megpróbálok még több kajcsiról írni:-) Minden nap főzök, ráadásul legtöbbször három féle képpen csinálok egy ételt. (külön a pasinak, mert ugye pasi....külön a tejallergiás gyereknek és külön magamnak)
Én terhesen közel 30 kilót híztam, ettől mindenkit csak óvva intenék:-))) Mikorra várod a picit?

fogyikonyha 2009.04.02. 02:10:18

Halihó! Én csak annyit mondok ezzel a stílussal miért is húzzunk kesztyűt? Ezeknek a beírásoknak ki vagyunk téve, akár szórakoznak csak, akár valós vélemény (mert végülis az is lehet). A véleményünk nekünk is megvan, a stílusunk az ami nem egyezik, ennyi... Kitartás, ügyi vagy!

szaten.1 2009.04.02. 07:39:01

Én is lekívánom zárni, nem értem mire volt a felháborodás! Törlöd vagy sem ezt a kommentet a te dolgod. De azt irtad bánod hogy törölted a hozzászólásaim. Nem akartalak bántani, az hogy nem csomagolom selyembe a mondandóm én ilyen vagyok ! Masika és a többi olvassa és itéljen : ISMÉTLEM TE ÍRTAD BÁNOD A HSZ-EK TÖRLÉSÉT
"szaten 2009.03.31. 11:09:28
Elég komoly gond lehet odabenn, egyszer torta utána koplalás. Te valamiért nagyon nem szereted magad! Semmi rendszeresség semmi átgondoltság , most gyorsan lekoplalsz magadról pár kilót utána megint torta habzsolás? Gondolhantál az egészségedre nem vagy már 20 éves, teljesen rossz úton jársz Norbi diétája az egyik legkönnyebben tartható de te még ezt sem vagy képes betartani .Egész életedben fogyózni fogsz , és arra vágyni hogy 80 kilósan szuperminibe bujj?
Ha választottad tartsd be, de legelőbb is tisztázd magaddal mi a baj a lekedben , addig nem lesz vége a habzsolásoknak.


Ejnye Szaten!
2009.03.31. 14:37 | updatefogyok | 2 komment
Kaptam egy csúnya kommentet, amit ki is moderáltam azonnal:-) de jó ez az adminság.....
"Kedves" Szaten nevű valaki csúnya hangnemben bírálta a fogyókúrámat, és úgy véli, baj van nálam odabent, de legalábbis a lelkemben mindenképp. Először kicsit bántott, gondolom ez volt a célja, de aztán csak megsértődtem, és kész, mert tudom, hogy a csontkollekciós anorexiás bélférges picsák soha, de soha nem fogják megérteni azt, hogy milyen érzés kövérnek lenni, milyen érzés fogyózni...és milyen érzés veszíteni a súlyunkból. Nem is kommentálom a teljes hozzászólását, mert felesleges, csupán szeretném leszögezni, ez az oldal az enyém, és azért készül, hogy támogatást adjon. Azért készül, hogy lefogyva visszaolvashassam, min mentem keresztül, hogy soha többé ne hízzak el. Azért készül, mert rajtam kívül nagyon sok kövér ember van még, és ha szeretnének bepillantani más fogyis sorstársuk mindennapjaiba, ám legyen!
Azért készül, hogy lássák, én is megbukok sokszor, de aztán felállok, és folytatom még keményebben mint előtte.
Ez az én blogom, és sem eddig, sem a jövőben nem fogom engedni, hogy ilyen hozzászólások megjelenjenek rajta, ezért tisztelettel megkérek mindenkit, ha idegesíti, amit olvas, ha idegesíti, ahogyan fogyózom, ahogyan próbálom helyrebillenteni a mérlegem, akkor egyszerűen NE OLVASSON tovább.
Napi 200 körül mozog a látogatottságom, ha közülük csak néhány embernek segítek bármiben is, akár egy receptben, vagy egy jó szóval, esetleg egy jó cikkel, akkor már megérte megosztani a nyílvánossággal a fogyókúrám történetét. És nem hagyom, hogy ilyen szaten-féle fajták megsértsék az önérzetemet, kössz a kommentet öcsi.....

A bejegyzés trackback címe:
blog.hu/goldmine/hedgehog.php/1037486
Kommentek, trackbackek, visszapingek:
szaten 2009.04.01. 07:23:40
Ha akarnék sem tudnék annyira alpári lenni mint te!Mindösszesen őszinte voltam , nem azt irtam hogy te szegény ! És teljesen rendben van hogy tortával vigasztalod magad , teljesen rendben van ha a diétád közepén sem vagy de már itt jojoba fogsz .Egészség az nálad valahol a béka alján van, egy tinédzser átgondoltabban fog neki mint te. Ha az általam irtak fájtak , akkor találóak voltak , nem bántási céllal iródtak , de érdemes lenne elgondolkodni rajtuk!
"mert tudom, hogy a csontkollekciós anorexiás bélférges picsák "Ez meg téged minősit, nem engem , aki olvasta a hozzászólásom az látta hogy én emberi stilusban irtam , te viszont erre képtelen vagy!És nem voltam anorexiás picsa életemben sem , de még csontkollekció sem, viszont tortával sem támogatttam az egóm diéta alatt!
Válasz erre
szaten 2009.04.01. 07:26:03
Ha törlöd ezt a hozzászólásom , de a bejegyzésed nem , kilövöm a kommentelőid oldalára! Te kultúrlény!"
Több hsz- em nem volt .
Az anorexiás picsa , na az nem én vagyok 3 gyerek szülése után éppen nem ,viszont tudom mekkora kárt bir okozni a nem átgondolt diéta!
Szakmám szerint dietetikus vagyok , és kezelek olyan embereket akik evési problémákkal birnak! Szóval tényleg vélemény és nem ledorongolás akat lenni , a reakciód meglepett és ledöbbentett . Részemről a dolgot lezártam . Tehát elnézést! Mégegyszer én ilyen vagyok, sajnos a tapasztalataim is azok hogy finomkodásal nem lehet sokra menni!
süti beállítások módosítása