feb
28

Igazából egy célom volt ezzel a bloggal, amikor elindítottam: saját magamnak szerettem volna egy naplószerűséget, amiben leírhatom a gondolataimat a fogyásról, összegyűjtök pár hasznos infót, lejegyzem a súlyom csökkenését és a centikben mérhető változásokat. Mindemellett pedig reméltem, talán segíthetek másoknak is az áhított alak eléréséhez vezető rögös úton. Talán ezért is ért őrült meglepetésként a miner.hu felkérése, hogy csatlakozzak a gasztrobloggerek társaságához, és megjelenítenék oldalukon az általam feltett recepteket is.

Tök jó érzés, s bár szerintem nem szolgáltam meg rá, ezentúl azon leszek, hogy rászolgáljak a bizalomra!!

Talán épp ezzel egy a csokis süti recepttel, ami isteni updates formában és hagyományosan is. Az eredeti recept így szól:

- 2,5 bögre liszt, fél bögre cukor, 2 vaníliás cukor, 1 cs. sütőpor, 4 ek kakaó, 2 ek keményítő meleg vízben elkeverve, 5-6 dkg olvasztott vaj. Összedolgozás után bele kell tördelni egy tábla csokit, és kb 15 perc alatt kész is van. Millió változatát elkészítettem már. Pasi imádja, ezért egy héten minimum egyszer ebben a változatban szerepel nálunk, de sokszor kiegészítem meggyel (az olyan lúdlábas fílinget ad neki) vagy mogyoróscsokival dobom fel. Tortaformában is isteni, olyankor megtöltöm pl csokikrémmel, vagy tejszínhabos mogyorós reszelékkel, de legtöbbször ilyen sütinek készül: 

(updatesen csak annyi, hogy norbi liszt és cukor helyett édesítő. ud csokival vagy meggyel)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a Pasi porcukorral megszórt változata:

Na jó, legyen még egy tintahalas ud vacsi is:-)

Tintahalat fűszerezem (só, bors, bele gerezd fokhagyma, citromlé) sütőben először fólia alatt sütöm, majd kb 10 perc múlva anélkül sütöm még 10 percig, légkeveréssel, 150-200 fokon. Mellé friss salátát készítek. Én szteretem a paradicsomot, zöldslátát,répát, lilahagymát, uborkát, pritamint. Egy kanál tejföllel bolondítom, vagy udate öntettel. Hamm...

 

 

Szeretném ajánlani egy kedves fogyitársam blogját, aki sokkal szebbeket főz, mint én:-) (www.fogyikonyha.freeblog.hu) Bár szerintem már biztosan rátaláltak, olyan szép az oldala:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr81972203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.03.01. 14:23:38

Köszi szépen:) Ezt a csokis sütit ki kell próbálnom, nagyon guszta. Kár hogy csokival csak U2-es, de igazad van gyümölccsel is jó lehet! A mineren fent vagyok én is, és még egy gasztro gyüjtőn, szeretem ezt a gasztroblogger társadalmat. Hamarosan posztolok én is, igaz hogy főztem de nem igen fényképeztem, majd megoldom valahogy... A bokám szépen javul, de edzeni még nem tudok, igy sajnos stagnálok ezen a héten...Kitartás!

updatefogyok 2009.03.01. 16:35:33

Van egy olyan szabály, hogy a teljes adag 20%-a még lehet u2, mert az egész egyben u1 marad! (a nagy receptes könyven több sütisreceptnél írja is, hogy higítható a liszt, épp emiatt, bár én nem soktam) Egyébként készítettem már "üresen" is, és úgyis tök finom volt. De meggyesen is jó!! Ráadásul annyira egyszerű!
süti beállítások módosítása