feb
24

58.nap

Címkék: életmód fogyás | Szerző: updatefogyok | 2:50 pm

Már keményen kell matekoznom, ha ki akarom számolni, hányadik napnál is tartok. :-)

Gyerekem ma írtó jófej volt, Bíró Ica 4. testszépítés dvd-jére nyomtam 45 percet, majd ruhátlan, kajátlan, hasbehúzós mérlegelésem eredménye 93,9 kiló lett. Nagyon jó látni, hogy a kilences után megint kisebb a második szám, de ha kb megiszom egy pohár vizet végül biztos 94 lett volna megint:-) De legalább mozdult valami. Egyébként érdekelne, hogy ti hogy vagytok a mérlegeléssel. Én reggel vagyok a legkevesebb kiló, mint gondolom mindenki, de egy erősebb nap után akár 1,5-2 kilóval is többet mutathat a mérleg. Persze ez reggelre megint visszaáll, sőt, jobb esetben csökken is, de érdekel, hogy ez másnál is így van? Vagy ezt nevezik vízvisszatartásnak? Mert éjjel a gyerek minden ébredésekor (ez most kettő, de korábban több volt) megyek pisilni, reggel pedig már szinte rohannom kell, hiába nem iszok éjszaka. 

Kicsit pontosabban a kalóriákról: szóval az a lényeg, hogy én nem számolom sem a kalóriát, sem a szénhidtárot, sem semmit, csak odafigyelek arra is, hogy ne vigyek be kétezer kalóriát például. Értem ez alatt azt, hogy mondjuk akármennyi norbis palacsintát megehtnék a módszerem szerint, hiszen egyes kódú, de mivel tudom, hogy sok benne a kalória ezért mondjuk 10 helyett, csak 5-öt eszek meg, pedig megbírnék tizet is:-))Az update rendszerben a kódok többek között a kalóriaértékek figyelembevételével vannak megállapítva (de a fő szempont a szénhidtrát tartalom és még megannyi más) így zömében a szénhirátban, kalóriában szegényebb ételek kerülnek a tányéromra, de vannak olyan 1-es kaják is, amiknek baromi nagy a szénhidrát tartalma (pl norbis kalács, norbi pizzalap, stb) Gyorsabb fogyás érdekében ezeket limitálni kell, de nem szükségszerű elhagyni.

De!! és ez a lényeg. Nekem örökké így kell ezentúl élnem, e szerint a rendszer, életmód szerint, ha nem akarom, hogy a történelem, mint már oly sokszor, ismételje önmagát. Jojóztam már eleget, szedtem fel megannyi kilót, csak azért, mert egy sikeres fogyókúra után nem figyeltem oda eléggé. Aki olyan szerencsétlen típus, mint én, hogy nagyon könnyen meghízik, nem tehet mást: vagy él kövéren és csak dagad, meg dagad, vagy pedig egy új rendszer szerint éli az életét. Ha elérem a kívánt testsúlyt, vagy megközelítem, már nem kell ilyen szigorú szabályokat betratani (mondjuk szerintem annyira azért nem szigorú) csak a rendszer alapjait betartani. A súlymegtartáshoz lehet kettes kódú kajákat enni este is, tehát köretnek akár rízst vagy krumplit is (persze nem sült krumplit)

De csak lassan a testtel..itt még nem tartunk...sajnos....

Hamarosan összefoglalom az előző fogyókúrám (a -22 kilós) súlycsökkenéseit a kis mindenttudó füzetemből:-))

  

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr69963047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.02.24. 21:52:42

Szia Linda! A mérlegelős dolog nálam is hasonlóan alakul. Éppen ezért naná hogy reggel mérem magam WC után, ruha nélkül, de a lényeg gondolom az hogy a feltételek mindig ugyanazok legyenek. A szervezet visszatart valamennyi vizet, de ez lényegesen kevesebb ha kevesebb a szénhidrát, nekem pl egyáltalán nem dagad a bokám, stb...

Ronni 2009.02.25. 13:16:46

Szia! Küldtek nézzelek meg , nézlek :) Volna egy kérdésem www.norbi.hu/kulonleges_ajanlatok/update_kenyer_es_pekaru_4224_455773.html itt kcal 215, fehérje 17, szénhidrát 26, zsír4,6.
ellenben a hagyományos rozskenyér 255kcal, 8f,54szh,zs 0.9 nem látok markáns különbséget. Pontosabban a duplája , de úgysem fér bele , 10-15 dkg nál több kenyér egy rendes diétába , nem értem mire a nagy felhajtás:)
Diéta esetén az ajánlott szh bevitel 150-180g naponta ez jelentéktelen különbség mind szh mind kalória bevitel tekintetében ?Ahogy én tudom , az az energia mennyiség ég el amivel az energia mérleg negativ. Tehát , kevesebb bevitt kalória és több elégetett.Ez az ud1es kódú kalória porrá válik? Köszönöm a választ,

updatefogyok 2009.02.25. 16:57:06

Szerinted porrá válik? :-) Épp erről írtam én is, hogy a norbis cuccok egy részében nagyon sok a kalória, és ilyen a kenyér is. Mindenki maga dönti el, hogy milyen kenyeret vesz a boltban, norbisat, vagy sem. Nem vagyok szakértő, csak a módszerrel fogyok. Én hiszek benne, és ha választanom kell, akkor norbis kenyeret veszek. Aki meg nem ért vele egyet, az vegyen másfajtát. Ennyi...

fogyikonyha 2009.02.25. 22:33:42

Szia Ronni, remélem nem bánod hogy hozzászólok. Bár nem vagyok szakértő de elég sokat olvastam a Norbis dolgokról. Egy dolog fontos amikor az energia értékét veszed számitásba. A Norbis pékárúk és a lisztek szénhidrát tartalma, ahogy fent te is irtad, legalább feleannyi. Emellett viszont nagy mennyiségben rosttal és fehérjével dúsitottak, ami gyorsitja az anyagcserét, de a rost emésztése még több energiát visz el. Igy az energia nagyobb részét használja a szervezet emésztésre (tehát mégsem válik porrá), mig a csökkentett szénhidrát tartalom miatt kevesebbet raktároz ebből a szervezet. Ez volna az alapja, és nekem logikusan hangzik. Én is szkeptikus voltam de nekem is müködik, tehát mégis kell legyen alapja a fentieknek... Remélem tudtam segiteni. Ági
süti beállítások módosítása