feb
22

Tegnap este erőt vettem magamon, így ezen a héten végül négyszer is edzettem, ami eddigi legjobb sportteljesítményem az elmúlt közel két hónap alatt. Az elipszisen általában 3-4 kilomátert megyek, bicajon pedig az eddigi 5 helyett már 6 kilométert tekerek. A kardio részt még a lépcsőzővel szoktam kiegészíteni, így nagyjából 30-40 percet kardiózom az edzés elején. Majd átmerészledem a másik terembe, ahol has, fenék és comb gyakorlatokat végzek, elvétve karra is edzek. Nem viszem túlzásba, csak addig csinálom, amíg ne megerőltető, ez mondjuk 5 kilós súllyal 40*4 sorozat a tárogatóson, belső majd külső combra egyaránt. ezt egészítem ki Leg Magiccal, kb 10*3, vagy 4 soorzat erejéig.

A hasazást még mindig utálom, de nálam az a fő kritikus terület, így olyan nincs, hogy valamit ne végeznék hasra.  Ha jut rá időm, ezek után még egy 5 perces gyorsgyaloglás a futógépen levezetésnek. Ez így össz időben olyan 1-1,30 óra. 

Az étkezést többnyire betartom, azért írtam azt, hogy többnyire, mert a héten kaptam egy elég rossz hírt, akkor este például bevágtam 4 karika kolbászt magában:-) vagy tegnap este popcornt ettem, ami köztudottan kettes kódú, de ennél nagyobb kihágások azért nem történtek:-)

A súlyom még mindig 94 kiló körül mozog (94,1-94,4 közötti értékeket mutat a mérleg. de már igazán lemehetne 93-ra:-) Sőt, azt várom, hogy nyolcassal kezdődjön:-) tudom, ha visszafognám magam vagy másfél hétig, máris nyolcasal kezdődne, de nem szabad túl keveset ennem, mert majd később ötször annyi jön vissza a jo-jo effektus törvényei szerint..tudom, tapasztalat, sajnos.

A kalóriákat nézegetem, de de nem számolok és nem írosgatom, csak figyelek rá, hogy sokszáz kalóriás diabet ételek elkerüljenek. A lényeg nekem továbbra is az updten,  akódokon és a szénhidrát lecsökkentésén van.

Röviden ennyi történt  a héten, zömében tehát stagnálok, léassan jöhet egy centizés, amire azonban nagyon kiváncsi vagyok már, mert egy-két gatya igen lötyög rajtam:-)) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr57957981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.02.22. 22:28:37

szia:) volna egy kérdésem , honnan tudod hogy csökkent a szénhidrát ...... és mennyi az a szh mennyiség amit a norbi diéta megenged .........mivel nem ismerem annyira a norbi diétát , én el sem tudom képzelni hogy megy ez .......
néztem az atkins féle diéta még gyümölcsöt se enged....... mondjuk annak egy jó kis ketózis lenne a vége , meg elbutulás :) kell az agynak a szénhidrát
www.femina.hu/fogyokura/ketogen_dieta szóval norbinál mennyi az annyi? addig buli hogy nem kell irni , de akkor mi a viszonyitási alap?

masika 2009.02.23. 13:09:23

Linda! A 40*4 az elég jó szám, de az 5 kiló belső és külső combra borzasztóan kevés, még akkor is ha nagyon az elején vagy a fogyinak. Én minimum 15-el csinálnám! Sajna ennyi kell, hogy égjen is a zsír. Szabály a külső combnál, hogy előre dőlve kell csinálni, hátul megkapaszkodva, akkor van csak hatása igazán!
A kardióra (ha elfogadsz még egy tanácsot) pedig csak annyit, hogy a lépcsőzés a legnehezebb, de a legjobb zsírégető módszer, szóval azt eröltetném inkább felváltva a gyaloglással. De ha esetleg szeretnél még több tanácsot, akkor beszéljünk telefonon, tudod Én ebben profi vagyok!
Van néhány tuti tippem!
A lényeg, hogy mindíg meglegyen a kellő pulzusszám, akkor ég a zsír!

updatefogyok 2009.02.23. 16:24:35

Mai- remélem beszélünk majd erről hamarosan személyesen is!! Vevő vagyok a tanácsaidra:-))

updatefogyok 2009.02.23. 16:32:42

Dundolka- Norbinál nincs kalória szabály, csak a kódrendszer, ami a szénhidrátok csökkentésén alapul.
Onnan tudom, hogy csökkentem a szénhidrátot, hogy tudom miben van és azt csak max. délelőtt eszek....:-) De cukrot, fehérrlisztet, kenyeret, tésztát soha. Így is elegendő (sőt!) szénhidrátot kap a szervezem minden másból.
Azért nem írom, mert én nem számolgatok se kalóriát, se szénhidrátot. Semmi értelmét nem látom, a lényeg, hogy mértéket tartsaak az 1-es kódnál is, majd írok róla posztban, bővebben
süti beállítások módosítása